Arrangementer

Pågående

Tid og sted: , Foajeen i Sophus Bugges hus

Her kan du få svar på spørsmål om jobb og karriere – og hva du kan gjøre for å få jobben du ønsker deg!

Kommende

Tid og sted: , Deichman Bjørvika Deichmansalen (underetasje)

Milei, Erdogan, Marcos jr., Putin og Trump. Hvorfor stemmer folk frivillig på diktatoriske ledere? Hva slags samfunn sørger for deres grobunn og fremvekst?

Tid og sted: , Seminarrom U36, Helga Engs hus

Bli klar til kommende jobbintervju med dette kurset

Tid og sted: , Deichman Bjørvika Deichmansalen (Kino, underetasje)

Hvilken versjon av sannheten skal få plass i historiebøkene – israelernes eller palestinernes?

Tid og sted: , Deichman Bjørvika Deichmansalen (Underetasje)

Velkommen til lytteklubben Classic Album Sundays og Deichman Bjørvika der vi dykker ned i musikkhistorien med Prince.

Tid og sted: , Undervisningsrom 1, Georg Sverdrups hus

Get to know the job seeker process from A to Z

Tid og sted: , Undervisningsrom UE32, Niels Henrik Abels hus

Tid og sted: , Seminarrom U35, Henga Engs hus

Tid og sted: , Auditorium 2, Georg Sverdrups hus

Tidligere

Tid og sted: , Domus Bibliotheca

Bli med på en episk duell og kåringen av den beste masterformidleren ved Det humanistiske fakultet!

Tid og sted: , Seminarrom 3, Sophus Bugges hus

Tid og sted: , Elektronisk klasserom, Georg Sverdrups hus

Er det vanskelig å finne tid til å skrive? Akademisk skrivesenter arrangerer felles, strukturert skrivetid for stipendiater og postdoktorer etter modellen "Shut up & write".

Tid og sted: , Audotorium 4, Eilert Sundts hus

Tid og sted: , DSC-Oasen, Georg Sverdrups hus

Tid og sted: , Auditorium 2, Georg Sverdrups hus

Tid og sted: , Foajeen i Sophus Bugges hus

Møt representanter fra Norsk-Ukrainsk Handelskammer på Jobbklar-standen og få innblikk i deres bilaterale «Young Entrepeneurs-program».

Tid og sted: , Sem.rom. 12, P.A. Munchs hus

Vil du oppleve undervisning i verdensklasse på et grønt og levende campus i hjertet av California? Møt utvekslingsteamet ved UC Berkeley 12. februar!

Tid og sted: , Undervisningsrom 3, Georg Sverdrups hus

Tid og sted: , Zoom

Washington Semester Program gir deg en unik mulighet til å kombinere studier og arbeidspraksis i Washington DC. Møt American University på zoom den 1. februar kl 17:00.

Tid og sted: , Seminarrom U31, Helga Engs hus