Institutt for medier og kommunikasjon (IMK) har som mål å drive forsking, undervisning og formidling om moderne medium, og kva dei har å seie for samfunnet og menneska.
IMK er eit tverrfagleg institutt, basert på akademiske tradisjonar frå både humaniora og samfunnsvitskap.
IMK i tal - 2022
- 25 vitskaplege årsverk
- 15 stipendiatar og postdoktorar, årsverk
- 6 administrative årsverk
- 350 studentar
- 1 bachelorprogram
- 3 masterprogram
- 1 årseining
- 8 prosjekt med finansiering frå Norges forskningsråd (NFR)
- Tverrfagleg satsing: Skjermkulturer
- Barn, unge og medier (BUM)
- Senter for studier av politisk kommunikasjon (POLKOM)
- Senter for medieinnovasjon (CRMI)
- 64 vitskaplege publikasjonar
-
Total inntekt: 50 millionar kronar
-
Del av budsjettet som er eksternt finansiert: 29 prosent