Arne Krumsvik

Bilete av Arne Krumsvik
English version of this page
Telefon +47-22850405
Mobiltelefon 91586575
Rom 475
Brukarnamn
Besøksadresse Gaustadalléen 21 Forskningsparken 0349 OSLO
Postadresse Postboks 1093 Blindern 0317 OSLO

Arne H. Krumsvik, ph.d., er instituttleiar ved Institutt for medier og kommunikasjon (IMK), Universitetet i Oslo (UiO), og har permisjon frå stillinga som professor i journalistikk ved Høgskolen i Oslo og Akershus. Han er også professor II ved Westerdals Instiutt for kommunikasjon og design, Høyskolen Kristiania, og Affiliated Researcher ved Media Management and Transformation Center (MMTC), Jönköping International Business School, Jönköping University.

Krumsvik er nestleiar i Medieklagenemnda og medlem av redaksjonsråda i Digital JournalismKognitywistyka i media w edukacji og Nordicom Review. Han har vore gjesteforskar ved Georgia Institute of Technology (GA Tech), Atlanta, GA, USA.

Profilar i sosiale media:

 

Publikasjonar

  • Thurman, Neil; Picard, Robert G.; Myllylahti, Merja & Krumsvik, Arne Håskjold (2018). On Digital Distribution’s Failure to Solve Newspapers’ Existential Crisis: Symptoms, Causes, Consequences and Remedies, In Scott A. Eldridge II & Bob Franklin (ed.),  The Routledge Handbook of Developments in Digital Journalism Studies.  Routledge.  ISBN 1138283053.  Chapter.
  • Andersen, Unn Conradi & Krumsvik, Arne H. (2017). Talking back: Bikers’ mediated self-representation . International Journal of Motorcycle Studies.  ISSN 1931-275X.  13
  • Krumsvik, Arne H. (2017). Redefining User Involvement in Digital News Media . Journalism Practice.  ISSN 1751-2786. . doi: 10.1080/17512786.2017.1279025
  • Krumsvik, Arne H.; Kvale, Knut & Pedersen, Per Egil (2017). Market Structure and Innovation Policies in Norway, In Hans Van Kranenburg (ed.),  Innovation Policies in the European News Media Industry: A Comparative Study.  Springer.  ISBN 978-3-319-45202-9.  Chapter 12.  s 149 - 160
  • Sjøvaag, Helle & Krumsvik, Arne Håskjold (2017). In Search of Journalism Funding. Scenarios for future media policy in Norway. Journalism Practice.  ISSN 1751-2786. . doi: 10.1080/17512786.2017.1370972
  • Krumsvik, Arne H. (2016). The Gap: J-School Syllabus Meets the Market , In Jan Fredrik Hovden; Gunnar Nygren & Henrika Zilliacus-Tikkanen (ed.),  Becoming a Journalist: Journalism Education in the Nordic Countries.  Nordicom.  ISBN 978-91-87957-34-5.  11.  s 175 - 184 Fulltekst i vitenarkiv
  • Krumsvik, Arne H. & Ots, Mart (2016). What is Nordic Media Business Research? An analysis of major research outlets . Nordicom Information.  ISSN 0349-5949.  38(1), s 8- 11 Fulltekst i vitenarkiv
  • Ots, Mart; Krumsvik, Arne H.; Ala-Fossi, Marko & Rendahl, Pernilla (2016). The shifting role of Value Added Tax as a media policy tool: A three-country comparison of political justifications. Javnost - The Public.  ISSN 1318-3222.  23(2), s 170- 187 . doi: 10.1080/13183222.2016.1162988 Fulltekst i vitenarkiv
  • Ihlebæk, Karoline Andrea & Krumsvik, Arne H. (2015). Editorial power and public participation in online newspapers. Journalism - Theory, Practice & Criticism.  ISSN 1464-8849.  16(4), s 470- 487 . doi: 10.1177/1464884913520200 Fulltekst i vitenarkiv
  • Krumsvik, Arne H. (2015). Strategier for brukerinvolvering, I: Robert Wallace Vaagan & Jens Barland (red.),  Entreprenørskap og ledelse i media.  Cappelen Damm Akademisk.  ISBN 978820244782-3.  Kapittel 12.  s 233 - 246
  • Skogerbø, Eli & Krumsvik, Arne H. (2015). Newspapers, Facebook and Twitter - Intermedial agenda setting in local election campaigns. Journalism Practice.  ISSN 1751-2786.  9(3), s 350- 366 . doi: 10.1080/17512786.2014.950471 Fulltekst i vitenarkiv
  • Bang, Tor; Barland, Jens; Krumsvik, Arne H.; Roppen, Johann & Solvoll, Mona K (2014). Brukerinvolvering: fra passive mottakere til aktive produsenter, I: Tor Bang & Mona K Solvoll (red.),  Medieøkonomi: Konflikt og samspill.  Cappelen Damm Akademisk.  ISBN 978-82-02-40574-8.  Kapittel 8.  s 156 - 172 Fulltekst i vitenarkiv
  • Ihlebæk, Karoline Andrea; Krumsvik, Arne H. & Storsul, Tanja (2014). En kamp om makt og mening: Casestudie av Nordlys på iPad, I: Lisbeth Morlandstø & Arne H. Krumsvik (red.),  Innovasjon og verdiskaping i lokale medier.  Cappelen Damm Akademisk.  ISBN 978-82-02-40580-9.  Kapittel 6.  s 127 - 142 Fulltekst i vitenarkiv
  • Kalsnes, Bente; Krumsvik, Arne H. & Storsul, Tanja (2014). Social media as a political backchannel: Twitter use during televised election debates in Norway. ASLIB Proceedings.  ISSN 0001-253X.  66(3), s 313- 328 Fulltekst i vitenarkiv
  • Krumsvik, Arne H. (2014). Mediebedriften – Innovasjon og organisering, I: Tor Bang & Mona K Solvoll (red.),  Medieøkonomi: Konflikt og samspill.  Cappelen Damm Akademisk.  ISBN 978-82-02-40574-8.  Kapittel 6.  s 118 - 132 Fulltekst i vitenarkiv
  • Krumsvik, Arne H. (2014). Mulige modeller for fordeling av nettinntekter. Norsk Medietidsskrift.  ISSN 0804-8452.  21(2), s 138- 155 Fulltekst i vitenarkiv
  • Krumsvik, Arne H. (2014). Newspaper ownership and the prioritization Of digital competences. Digital Journalism.  ISSN 2167-0811.  3(5), s 777- 790 . doi: 10.1080/21670811.2014.941234 Fulltekst i vitenarkiv

Sjå alle arbeida i Cristin

  • Andersen, Unn Conradi & Krumsvik, Arne Håskjold (2017). Intervju som metode, I: Hans Erik Næss & Lene Pettersen (red.),  Metodebok for kreative fag.  Universitetsforlaget.  ISBN 9788215027005.  Kapittel 6.  s 76 - 86
  • Eg, Ragnhild & Krumsvik, Arne Håskjold (2017). Fake news, personality and information processing.
  • Sjøvaag, Helle & Krumsvik, Arne Håskjold (2017). Scenarios for future media policy.
  • Krumsvik, Arne H. (2016, 09. mars). - Stoler ikke på medietall. [TV].  TV 2 Nyhetskanalen.
  • Krumsvik, Arne H. (2016, 09. mars). - Tror ikke digitale abonnenter vil kunne sikre MEDIEFRAMTIDA.  Dagbladet.
  • Krumsvik, Arne H. (2016). Best practices of innovation policies in the news media industry.
  • Krumsvik, Arne H. (2016, 12. mars). Dette er noen av TV Vestfolds villeste historier.  Tønsbergs Blad.
  • Krumsvik, Arne H. (2016, 16. mars). Flere abonnerer på Romerikes Blad.  Romerikes Blad.
  • Krumsvik, Arne H. (2016). Gløym Facebook! Her er sosiale media for forskarar!. Khrono.no.
  • Krumsvik, Arne H. (2016). Media studies syllabus meets the market.
  • Krumsvik, Arne H. (2016, 09. mars). Medietall. [Radio].  NRK Kulturnytt.
  • Krumsvik, Arne H. (2016, 08. mars). Mener medienes dekning av egne lesertall bidrar til tåkelegging. [Internett].  Journalisten.no.
  • Krumsvik, Arne H. (2016, 07. januar). Pressegeneral ønsker robotjournalistene velkommen inn i redaksjonene. [Internett].  NRK.no.
  • Krumsvik, Arne H. (2016, 07. januar). Robotjournalistikk. [Radio].  NRK Kulturnytt.
  • Krumsvik, Arne H. (2016, 08. mars). Stoler ikke på medietall.  Klassekampen.
  • Krumsvik, Arne H. (2016, 11. mars). Tingartal og politikk.  Dag og Tid.
  • Krumsvik, Arne H. (2016, 09. mars). Tror ikke på avisenes betalings-tjenester: - Legg korta på bordet. [Internett].  Dagbladet.no.
  • Krumsvik, Arne H. (2016, 14. mars). Volda brukte f-ordet mot Olsen og Bergen. [Internett].  Khrono.no.
  • Ots, Mart & Krumsvik, Arne H. (2016). Media policy’s new challenges. Journal of Media Business Studies.  ISSN 1652-2354.  13(3), s 125- 127 . doi: 10.1080/16522354.2016.1243390
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 08. juli). - Folk blir irriterte når de oppdager at avisene ikke har kommet. [Internett].  Adressa.no.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 26. mai). - Hva faen er brukerskapt innhold?. [Internett].  Kampanje.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 31. januar). – Journalistikk bør sponses . [Internett].  Sunnmørsposten.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 09. april). - Krigserklæring.  Dagbladet.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 23. oktober). - Papiravis? Hva er det?.  NRK.no.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 14. oktober). – Sponsing og produktplassering kan løse medienes inntektskrise. [Internett].  Forskning.no.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 17. mars). - Vi burde aldri gått på lufta. [Internett].  Kampanje.com.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 02. juni). CNN-jubileum. [Radio].  NRK P2 Kulturhuset.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 31. mars). Dagbladet på billigsalg.  Klassekampen.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 26. mai). «Den gamle tankegangen er i ferd med å vinne». [Internett].  Journalisten.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 01. oktober). Dette er sakene mediene ikke legger ut på Facebook.  Aftenposten.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 09. april). ‘Ein blå prøveballong som sprakk’.  Vårt Land.
  • Krumsvik, Arne H. (2015). Innovasjon og mva.‑privilegier i avisbransjen. Praktisk økonomi og finans.  ISSN 1501-0074.  30(2), s 151- 159
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 28. oktober). Journalistutdanningen fyller 50 år både i teori og praksis. [Internett].  Khrono.no.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 07. oktober). Kan bli fellesmoms for mediene. [Internett].  Journalisten.no.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 04. juli). Kjemper for avisas sjel.  Klassekampen.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 15. oktober). Krumsvik mener sponsing ikke svekker journalistikken. [Internett].  Journalisten.no.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 16. mars). Krumsvik om rektorprosess: Vi skulle ha ansatt alle tre . [Internett].  Khrono.no.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 23. oktober). Kulturnytt. [Radio].  NRK P2.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 08. april). Lager nasjonal pdf-avis.  Dagens Næringsliv.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 02. november). NRK og P4 vil bli DAB-vinnerne. [Internett].  Radionytt.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 10. april). Nesten bare NRK øker antall journalister.  Aftenposten.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 04. februar). Norge flommer over av «buzzjournalistikk». [Radio].  NRK Kulturnytt.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 11. april). RB vil gi mer til sine abonnenter - Innfører RB+ på nett.  Romerikes Blad.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 10. desember). Redaktørene svekkes.  Klassekampen.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 01. juli). Romfolk hetses i sosiale medier. [Internett].  NRK Buskerud.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 15. august). Satser på solokarrierer.  Dagens Næringsliv.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 18. februar). Se! En «Spice Girls-professor» . [Internett].  Khrono.no.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 11. april). Slakter NRK-kritikken.  Klassekampen.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 29. juli). Slik tjener Facebook sine milliarder. [Internett].  E24.no.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 08. juli). VG har et morgen- problem.  VG har et morgenproblem.
  • Krumsvik, Arne H. (2015). Vi ville ikke være en avis. Dagbladet.  ISSN 0805-3766.
  • Krumsvik, Arne H. (2015, 17. september). Åpner for samarbeid.  Klassekampen.
  • Krumsvik, Arne H.; Pedersen, Per Egil & Kvale, Knut (2015). Market Structure and Media Innovation Policies in Norway.
  • Rice, Curt; Krumsvik, Arne H. & Lie, Tove (2015, 26. mars). Krumsvik om rektorprosess: Vi skulle ha ansatt alle tre . [Internett].  Khrono.
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 03. juni). – Journalister uten nett-kompetanse bør få sparken . [Internett].  NRK.
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 28. mai). Amedia satser på rubrikk.  Klassekampen.
  • Krumsvik, Arne H. (2014). Book Review Editorial Statement: Mapping the Emerging Field of Media Innovation Research . Journal of Media Innovations.  ISSN 1894-5562.  1(1), s 129- 130
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 03. februar). Deler stoff via egne profiler.  Dagens Næringsliv.
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 07. mai). Disse kan etterfølge Hildrum.  Bergens Tidende.
  • Krumsvik, Arne H. (2014). Editorial: Is there such a thing as a Nordic approach to media business research?. Journal of Media Business Studies.  ISSN 1652-2354.  11(1), s 1- 4
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 14. november). Forsker: – The winner takes it all.  Klassekampen.
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 28. juli). Forsker: Reindyrka publikumsfrieri.  Klassekampen.
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 10. oktober). Har fortsatt tro på redusert moms.  Klassekampen.
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 29. april). Hvor er medieforskerne når pasienten er døende? . [Internett].  Forskning.no.
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 03. mars). Innovasjon i lokale medier. [Radio].  NRK Nordland.
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 04. juni). Krumsvik forsvarer undersøkelse . [Internett].  Journalisten.
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 08. mai). Krumsvik slakter Mediedagene . [Internett].  Journalisten.
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 08. mai). Leserne betaler mest.  Aftenposten.
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 23. oktober). Lover hovedsete i Bergen.  Bergens Tidende.
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 29. oktober). Låste artikler gratis i Fevennen og BT. [Internett].  Sørnett.
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 08. mai). Mediedager uten faglig dybde . [Internett].  Khrono.no.
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 06. oktober). Medieekspertene venter ytterligere nedbygging i bransjen.  Fædrelandsvennen.
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 03. juni). Mener digitalsinker bør få sparken . [Internett].  Kampanje.
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 03. juni). Netthoder vil sparke papirjournalister . [Internett].  Journalisten.
  • Krumsvik, Arne H. (2014). Netthodeundersøkelsen 2014.
  • Krumsvik, Arne H. (2014). Newspaper Ownership and Prioritization of Digital Competences.
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 26. februar). Nisjeaviser holder stand.  Klassekampen.
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 22. oktober). Ny TV 2-sjef med bergenslink. [Internett].  Bergens Tidende.
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 30. oktober). Nå melder VG seg på i kampen om å buzze nyhetsstrømmen din.  Aftenposten.
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 11. april). Nøgd Nationen-redaktør etter omlegging til digitalt abonnement.  Nationen.
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 13. mars). Om betaling på nettaviser. [Radio].  NRK Kulturnytt.
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 26. mars). Schibsteds rubrikksatsing i Brasil. [Radio].  NRK Kulturnytt.
  • Krumsvik, Arne H. (2014, 25. april). Senter for tverrfaglig medieforsking etablert . [Internett].  Forskning.no.

Sjå alle arbeida i Cristin

Publisert 2. jan. 2017 13:05 - Sist endra 1. okt. 2017 19:29