English version of this page

Arrangementer

Kommende

Tid og sted: , Foajeen i Sophus Bugges hus

Her kan du få svar på spørsmål om jobb og karriere – og hva du kan gjøre for å få jobben du ønsker deg!

Tid og sted: , Undervisningsrom 1, Georg Sverdrups hus

Get to know the job seeker process from A to Z

Tid og sted: , Undervisningsrom UE32, Niels Henrik Abels hus

Bli kjent med jobbsøkerprosessen fra A til Å

Tid og sted: , Zoom

Aker Scholarship er et stipend for deg som ønsker å ta en mastergrad eller doktorgrad ved et av verdens ledende universiteter. Meld deg på digitalt informasjonsmøte!

Tid og sted: , Seminarrom U35, Henga Engs hus

ChatGPT eller tradisjonell søknadsskriving, hvordan går du frem?

Tid og sted: , Auditorium 2, Georg Sverdrups hus

Bli klar til kommende jobbintervju med dette kurset