English version of this page

Filosofisk seminar

Filosofisk seminar står det med bokstaver over UiOs logo. Designmerke.

Filosofisk seminar er en forelesningsrekke som arrangeres av Institutt for filosofi, ide- og kunsthistorie og klassiske språk (IFIKK) ved UiO. Seminaret har de siste årene gjestet en lang rekke renommerte filosofer som Charles Taylor, Peter Railton, Galen Strawson, Julia Annas, Martin Kusch, Stephen Darwall, Berit Brogaard, Robert B. Pippin, Serena Parekh, Laurie Paul, Cara Nine and Finnur Dellsén.

Seminaret holdes som oftest på torsdager fra 14.15 - 16.00 i et av de mange seminarrommene ved Georg Morgenstiernes hus, og etterfølges av en åpen og uformell mottagelse på kjøkkenet i byggets 4. etg. bestående av et utvalg av snacks, frukt og drikke.

Alle er velkomne til seminarene og ingen påmelding er nødvendig. Studenter er spesielt oppfordret til å delta, og er meget velkomne på mottakelsen etterpå.

Ansvarlige for seminaret er Karen Crowther.

Ønsker du å holde deg oppdatert om Filosofisk seminar? Meld deg på e-postlisten vår.

Se også Filosofisk seminar 2013 - 2020.

Kommende

Tid og sted: , GM 452

Philosophical Seminar with Andreas Dorschel

Tid og sted: , GM 452