English version of this page

Mary Elizabeth Neff - Exploring the literal bias in children’s metaphor comprehension development

Mary Beth er førsteårs PhD-stipendiat ved Institutt for filosofi, ide- og kunsthistorie og klassiske språk (IFIKK). Hun jobber under veiledning av Ingrid Lossius Falkum (som en del av DEVCOM-prosjektet) og doktorgraden hennes handler om den bokstavelige skjevheten i barns figurative språkutvikling. Mary Beth har en MAS fra University of Basel og har nylig sluttet seg til akademia igjen etter å ha jobbet som Senior Science Advisor for NZ Department of Conservation.

Foredraget vil holdes på engelsk.

A woman with blond hair smiles

private

Mary Beth vil holde presentasjonen på engelsk, for mer info se derfor den engelske siden.

Dette arrangementet er åpent for alle. Hvis du ønsker å holdes oppdatert om kommende arrangementer, kan du melde deg på e-postlista vår her. Du kan også kontakte Helene KillmerAne Theimann eller Sarah Cameron for mer informasjon.

Emneord: Språkstilegnelse, forståelse av metaforer, pragmatisk kompetanse
Publisert 29. apr. 2022 11:45 - Sist endret 29. apr. 2022 11:47