Innkalling til instituttstyremøte 30. november 2017

Sakene behandles på sirkulasjon i styret, med frist for godkjenning av sakene torsdag 30. november 2017, kl. 9.00.

Et medlem som ikke kan slutte seg til noen av vedtaksforslagene eller ønsker at noen av sakene skal behandles i møte skal melde dette til administrativ leder innen torsdag 30. november kl. 9.00. Innkalling til møte vil da bli sendt ut.

Et medlem som godkjenner at sakene behandles på sirkulasjon, og godkjenner vedtaksforslagene skal bekrefte dette til styrets sekretær på e-post j.h.undlien@iln.uio.no innen torsdag 30. november kl. 9.00.

Saker til behandling i åpent møte

Ordinære saker

V-SAK 1: Godkjenning av innkalling og dagsorden

Vedtaksforslag:

• Instituttstyret godkjenner innkalling og dagsorden.

V-SAK 2: Godkjenning av protokoll fra forrige møte

Vedtaksforslag:

V-SAK 3: Utlysning av stilling som postdoktor (2 år) på NFR-prosjektet Variations and Change in the Scandinavian Verb Phrase

Vedlegg:

Vedtaksforslag:

• Instituttstyret godkjenner utlysningsteksten og oversender den til fakultetets tilsettingsutvalg for vedtak om utlysning.

V-SAK 4: Utlysning av stilling som ph.d.-stipendiat (3 år) / postdoktor (2 år) på NFR-prosjektet Variations and Change in the Scandinavian Verb Phrase

Vedlegg:

Publisert 23. nov. 2017 13:22 - Sist endret 23. nov. 2017 13:22