ILOS-akademiet: Lesing i koronaens tid

Hva leste vi under pandemien? Hva gjorde det med oss at vi plutselig ikke lenger beveget oss rundt i samfunnet og i stedet ble sittende hjemme?

Kvinne med bok

Illustrasjonsfoto: Unsplash

Litteratur-professor Karin Kukkonen og førsteamanuensis ved Psykologisk institutt Ylva Østby Berger har sett på våre lesevaner under pandemien og hvordan de endret seg.

Arrangementet er åpent for alle interesserte.

Hva er ILOS-akademiet?

ILOS har inngått et samarbeid med SiO om å arrangere åpne møter i Niels Kaffebar i Niels Treschows hus. Den første torsdagen i hver måned vil det bli avholdt spennende samtaler i kaffenbaren. Arrangementet er en del av ILOS-akademiet der ILOS ønsker å vise noe av den fantastiske bredden og kompetansen vi har på ILOS. Alle ansatte og studenter ved ILOS er spesielt invitert, men arrangementet er også åpent for andre interesserte.

Velkommen!

Publisert 9. feb. 2023 10:03 - Sist endret 3. feb. 2024 13:45