Senteret representert under Demokratidagene 2022

I forbindelse med Demokratidagene 2022 skal Eva Sarfi, førstelektor i Øst-Europa-studier, delta i seminaret "Farvel, demokrati! Hallo, kriser og kaos?" om demokrati under press i Øst-Europa og Asia.

Firedelt bilde. Øverst til venstre: Middelaldrende mann med lite hår og briller smiler. Øverst til høyre: Middelaldrende kvinne med brunt hår. Nederst til venstre: Middelaldrende mann med lite hår og briller. Nederst til høyre: middealdrende kvinne med blondt, krøllete hår. Foto

Alle bilder: UiO

Humanistisk fakultet ved UiO arrangerer i samarbeid med Deichman Demokratidagene 2022 i slutten av mars. Frode Helland, dekan ved HF, sier dette om arrangementet: "– Dette vil bli det største formidlingsinitiativet vi har gjennomført. Samarbeidet med Deichman gir oss et godt utgangspunkt for å lage noe som blir veldig bra, og som når ut til mange."

Informasjon og påmelding til seminaret "Farvel, demokrati! Hallo, kriser og kaos?" finner du her

Fullstendig program og mer informasjon om Demokratidagene 2022 finner du her.

Publisert 18. feb. 2022 10:12 - Sist endret 27. nov. 2023 11:44