English version of this page

Tidligere arrangementer

Tid og sted: , Salen, ZEB

Nathaniel Condit-Schultz avholder sin prøveforelesning for stillingen som førsteamanuensis i tverrfaglig rytmeforskning.

Tid og sted: , Popsenteret, Oslo

A Networked Music Performance with music and dance at Popsenteret, organized by MCT master students in collaboration with RITMO, AMBIENT and Popsenteret, Oslo.

Tid og sted: , Popsenteret

A networked music and dance performance at Popsenteret, organized by the AMBIENT project and MCT master students in collaboration with Popsenteret, Oslo.

Tid og sted: , Seminarrom 3, Sophus Bugges hus

Get ready for an upcoming interview

Tid og sted: , Foajeen i Sophus Bugges hus

Her kan du få svar på spørsmål om jobb og karriere – og hva du kan gjøre for å få jobben du ønsker deg!

Tid og sted: , Salen, ZEB

Guilherme Schmidt Câmara avholder sin prøveforelesning for stillingen som førsteamanuensis i tverrfaglig rytmeforskning.

Tid og sted: , Zoom

Aker Scholarship er et stipend for deg som ønsker å ta en mastergrad eller doktorgrad ved et av verdens ledende universiteter. Meld deg på digitalt informasjonsmøte!

Tid og sted: , Salen, ZEB

Mariusz Kozak avholder sin prøveforelesning for stillingen som førsteamanuensis i tverrfaglig rytmeforskning.

Tid og sted: , Room Ada (3407) at Ole-Johan Dahls Hus (Informatics) and Online

Creative Computing Hub Oslo (C2HO) presents a series of hands-on workshops led by IFI Postdoctoral Fellow Benedikte Wallace. The workshops are focused on ml5.js, a beginner-friendly Javascript library that runs machine learning directly in the web browser.

Tid og sted: , Salen, ZEB-bygget, UiO

Pop Music Studies: The Oxford Handbook and Joni’s Jazz:

A pairing of talks on pop music, based on a new critical biography of the great singer-songwriter and a subfield collection in progress. Open for all.

Tid og sted: , Seminarrom U35, Henga Engs hus

ChatGPT eller tradisjonell søknadsskriving, hvordan går du frem?

Tid og sted: , Foajeen i Sophus Bugges hus

Tirsdag 9. april kan du møte Aker Scholarship ved Jobbklar-standen i Sophus Bugge!

Tid og sted: , Salen, ZEB

Kjetil Klette Bøhler avholder sin prøveforelesning for stillingen som førsteamanuensis i tverrfaglig rytmeforskning.

Tid og sted: , Audotorium 4, Eilert Sundts hus

ChatGPT or traditional writing, what do you choose?

Tid og sted: , Salen, ZEB-bygget, Institutt for musikkvitenskap

Bli med oss på en studiedag dedikert til utforskning av musikk-opphavsrett i Norge!

Tid og sted: , Undervisningsrom UE32, Niels Henrik Abels hus

Bli kjent med jobbsøkerprosessen fra A til Å

Tid og sted: , Salen, ZEB

Rainer Polak avholder sin prøveforelesning for stillingen som førsteamanuensis i tverrfaglig rytmeforskning.

Tid og sted: , Popsenteret

Kan du stå stille i 6 minutter mens du lytter til musikk? Prøv selv under årets NM i stillstand. Vinneren får et gavekort på 1000,- kroner!

Tid og sted: , RITMO common area / Zoom

This week's Food and Paper will be given by Balint Laczko and Joachim Mossige

Tid og sted: , Undervisningsrom 1, Georg Sverdrups hus

Get to know the job seeker process from A to Z