Studentjobber

Tidligere

Tid:

Stillingen har en varighet på 10 måneder, fra 1 september 2024 til 30 juni 2025. Det kreves avlagt mastergrad.  Søknadsfrist 3. mars.

Tid:

Danmarks ambassade i Oslo søker en masterstudent til en 15 timer i uken studentstilling i handelsavdelingen.  Søknadsfrist 29. januar kl 12.

Tid:

Erasmus+ praksismulighet i vårsemesteret 2024 for bachelor- eller masterstudenter som er registrert ved, eller uteksaminert høsten 2023 fra UiO. Søknadsfrist 4. desember.

Tid:

Forskningsassistentene er ansvarlige for rekruttering av deltakere og gjennomføring av datainnsamling i språklaben, og i barnehager og skoler.  Søknadsfrist 3. desember.

Tid:

Vi ser etter deg som er student, gjerne tidlig i løpet. Stillingens størrelse: cirka en dag i uken, litt etter behov. Mer jobb i travle perioder. Noe kveldsarbeid må regnes med. Søknadsfrist 20. november.

Tid:

Grønt studentkontor i Fredrikkebygget, og UiO lyser ut  deltidsstillinger for UiO-studenter (20% stilling i ett år). Søknadsfrist 17. november.

Tid:

Vil du bidra til at nye studenter får en god start på studiene samtidig som du får relevant ledererfaring? Da vil vi ha din søknad på deltidsjobben som faddersjef!
Søknadsfrist 10. september.

Tid:

Studerer du engelsk, fransk, tysk, spansk eller andre språk, nordisk, historie, filosofi, medier og kommunikasjon, tverrfaglige kjønnsstudier eller Asia- og Midtøsten-studier? Ønsker du å jobbe med formidling? Da vil vi ha din søknad på deltidsjobb som skolebesøker ved HF! Søknadsfrist 1. september.

Tid og sted: , Sophus Bugges hus

Humanistisk fakultet søker musikere til kandidatmarkeringene for bachelor- og masterstudenter som er ferdig på studiet torsdag 15. juni.

Tid:

The Guild tilbyr to stillinger som praktikant for 6-10 mnd. fra 1. september 2023 for studenter ved partneruniversitetene. UiO er en av partnerne. Søknadsfrist 22. mai 2023

Tid:

Circle U. tilbyr en unik praksismulighet høsten 2023 for masterstudenter som er registrert ved, eller nylig uteksaminert fra et av våre partneruniversiteter. Søknadsfrist 30. april.

Tid:

UiO:Norden trenger 5-7 studenter til å bistå med gjennomføringen av vår avslutningskonferanse, som også er den 6. Nordic Challenges-konferansen. Søknadsfrist 31.mars.

Tid:

Ultimafestivalen søker produksjonskoordinator til engasjement fra 2. mai – 1. oktober 2023.

Tid:

Våren 2023 åpner Grønt studentkontor i Fredrikkebygget, og UiO lyser ut fem deltidsstillinger for UiO-studenter (20% stilling i ett år). Søknadsfrist 24. januar.

Tid:

Linnea Dale skal 19. januar ha en kort konsert for TIK-senteret ved SV-fakultetet. Vi søker i den forbindelse etter en lydmann eller teknisk ansvarlig som også kan stille med følgende utstyr: