Sigvald Tveit: Komposisjoner og arrangementer

Siden han ble ansatt ved Institutt for musikkvitenskap i 1972 har Sigvald Tveit utgitt et hundretalls musikkverk.

Flere av verkene er tilgjengelige som e-bøker:

• Blott en dag: 14 sanger. Utgitt i 1998 av Cantando.
    Utgivelsen i Bibsys. E-bok.
  • Alle mine dager: for SATB (Sigvald Tveit og Aksel Hogganvik). Utgitt i 1997 av Cantando.
    Utgivelsen i Bibsys. E-bok.
  • Som et fyrlys (Sigvald Tveit og Eyvind Skeie). Utgitt i 1997 av Norsk musikforlag.
    Utgivelsen i Bibsys. E-bok.
  • Den yndige rose (Sigvald Tveit og Hans Adolph Brorson). Utgitt i 1997 av Cantando.
    Utgivelsen i Bibsys. E-bok.
  • Sesam stasjon sangbok. (Sigvald Tveit og Eyvind Skeie). Utgitt i 1992 av Gyldendal.
    Utgivelsen i Bibsys. E-bok.
  • I am a woman; Uendelig strand (Sigvald Tveit og Eyvind Skeie). Utgitt i 1990 av Norsk musikforlag.
    Utgivelsen i Bibsys. E-bok.
  • Morgendagens søsken: og 105 andre barneviser fra "Portveien" og andre steder (Sigvald Tveit og Eyvind Skeie). Utgitt i 1990 av av Norsk musikkforlag.
    Utgivelsen i Bibsys. E-bok.

Blant Sigvald Tveits musikkspill og komposisjoner finner man for eksempel Meisteren og Mirjam (Sigvald Tveit og Edvard Hoem, 1996), Som et fyrlys (Sigvald Tveit og Eyvind Skeie, 1997), og  En dag vil livet vinne (Sigvald Tveit og Thor Edvin Dahl, 1997).

En oversikt over alle Sigvald Tveits publikasjoner finnes i Bibsys.

Publisert 20. des. 2013 16:15 - Sist endret 9. aug. 2022 09:41