Studentassistent HON2110

Filosofistudent eller Honours-student?

Utlysning av stillinger som læringsassistenter på HON2110 - Innføring i algoritmisk tenkning for Honours-studenter høstsemesteret 2023.

Søknadsfrist 22. mai.

Vi søker etter studentassistent til HON2110 – Innføring i algoritmisk tenkning for Honours-studenter (inntil 2 grupper) høstsemesteret 2023.

Tilbudet retter seg mot deg som er masterstudent på filosofiprogrammet eller student fra Honours-programmet som starter i ditt 3. studieår høsten 2023.

Emnet har 6 dobbelttimer med gruppeundervisning spredt utover i semesteret. Undervisningen foregår på norsk. Hver undervisningstime teller som to timers arbeid. Gruppeundervisningen består i all hovedsak i å bistå studentene på emnene med praktisk oppgaveløsing, og er et supplement til forelesningene/seminarene.

Arbeidet vil og kunne innebære kommentering av obligatoriske oppgaver.

Søkere må beherske norsk og ha bakgrunn både fra humaniora og noe informatikk eller erfaring med koding.

Lønnsplassering i lønnstrinn 44 (220,10 kr pr time) eller 43 (217 kr pr time) (avhengig av om du har fullført Bachelor-grad eller ikke).

Når du søker, gi en kort beskrivelse av dine faglige interesser, motivasjonen for å søke, fullførte relevante emner og oppnådd resultat i disse samt eventuell relevant erfaring. Legg også ved en karakterutskrift. Ved utvelgelse, ser vi primært på karakterer og faglig relevans.

Søknad sendes til l.l.thorsen@ifikk.uio.no omgående og senest innen 22. mai.

Spørsmål rundt stillingene kan rettes til Linn Lund Thorsen.

Publisert 9. mai 2023 10:19 - Sist endret 16. mai 2023 14:09