Studentjobber

Kommende

Tid:

En deltidsjobb som gir deg nyttige ferdigheter og erfaringer – og lar deg være et viktig bidrag til studiemiljøet ved IFIKK.

Søknadsfrist 26. mai.

Tid:

Har du lyst på en meningsfylt jobb der du kan være med på å bygge entreprenørskapskulturen blant studentene og samtidig få verdifull arbeidserfaring? SEFiO lyser ut fire ulike 20%-40% studentstillinger.
Søknadsfrist 31. mai.

Tid:

Veksthuset for veridskapning har ledig en midlertidig 20 % stilling som studentassistent i 1 år.
Søknadsfrist 31. mai.

Tidligere

Tid:

Vi søker en dyktig og engasjert formidler til omvisninger i juli med tanke på videre engasjement i turnus hver fjerde helg fra august.
Søknadsfrist 30. april.

Tid:

Er du masterstudent på filosofiprogrammet eller EKUL-programmet med spesialisering i idéhistorie? Da kan dette kanskje være noe for deg. Søknadsfrist 24. april.

Tid:

Er du masterstudent på filosofiprogrammet? Da kan dette kanskje være noe for deg. Søknadsfrist 24. april.

Tid:

Stillingen har en varighet på 10 måneder, fra 1 september 2024 til 30 juni 2025. Det kreves avlagt mastergrad.  Søknadsfrist 3. mars.

Tid:

Danmarks ambassade i Oslo søker en masterstudent til en 15 timer i uken studentstilling i handelsavdelingen.  Søknadsfrist 29. januar kl 12.

Tid:

IFIKK lyser ut en stilling som læringsassistent i antikkens kultur våren 2024.

Søknadsfrist 17. desember 2023.

Tid:

IFIKK lyser ut to stillinger som læringsassistent i gresk og latin vårsemesteret 2024.

Søknadsfrist 17. desember 2023.

Tid:

Vi lyser ut to stillinger som læringsassistent på emnet KUN1001 - Billedkunst og arkitektur fra antikken til renessansen våren 2024.

Søknadsfrist 15. desember 2023.

Tid:

Erasmus+ praksismulighet i vårsemesteret 2024 for bachelor- eller masterstudenter som er registrert ved, eller uteksaminert høsten 2023 fra UiO. Søknadsfrist 4. desember.

Tid:

Forskningsassistentene er ansvarlige for rekruttering av deltakere og gjennomføring av datainnsamling i språklaben, og i barnehager og skoler.  Søknadsfrist 3. desember.

Tid:

Vi ser etter deg som er student, gjerne tidlig i løpet. Stillingens størrelse: cirka en dag i uken, litt etter behov. Mer jobb i travle perioder. Noe kveldsarbeid må regnes med. Søknadsfrist 20. november.

Tid:

Grønt studentkontor i Fredrikkebygget, og UiO lyser ut  deltidsstillinger for UiO-studenter (20% stilling i ett år). Søknadsfrist 17. november.

Tid:

Er du masterstudent på filosofiprogrammet eller EKUL-programmet med spesialisering i idéhistorie? Da kan dette kanskje være noe for deg. Søknadsfrist 10. november.

Tid:

Er du masterstudent på filosofiprogrammet? Da kan dette kanskje være noe for deg. Søknadsfrist 10. november

Tid:

Vil du bidra til at nye studenter får en god start på studiene samtidig som du får relevant ledererfaring? Da vil vi ha din søknad på deltidsjobben som faddersjef!
Søknadsfrist 10. september.

Tid:

Studerer du engelsk, fransk, tysk, spansk eller andre språk, nordisk, historie, filosofi, medier og kommunikasjon, tverrfaglige kjønnsstudier eller Asia- og Midtøsten-studier? Ønsker du å jobbe med formidling? Da vil vi ha din søknad på deltidsjobb som skolebesøker ved HF! Søknadsfrist 1. september.

Tid:

IFIKK og IKOS lyser ut inntil 3 stillinger som mentor/studentassistent på EKUL4000 høsten 2023.

Søknadsfrist er 15. august.

Tid:

Vi lyser ut to stillinger som læringsassistent på emnet KUN1002 - Billedkunst og arkitektur fra barokk til samtid høsten 2023.

Søknadsfrist 15. juni 2023.

Tid:

Utlysningen gjelder HF-studenter på MA- eller avansert BA-nivå med interesse for antikkens retorikk og med gode norskkunnskaper.

Søknadsfrist 5. juni.

Tid:

The Guild tilbyr to stillinger som praktikant for 6-10 mnd. fra 1. september 2023 for studenter ved partneruniversitetene. UiO er en av partnerne. Søknadsfrist 22. mai 2023

Tid:

Vi søker læringsassistenter i gresk, latin og antikkens verden høsten 2023.

Søknadsfrist 22. mai.

Filosofistudent eller Honours-student?

Utlysning av stillinger som læringsassistenter på HON2110 - Innføring i algoritmisk tenkning for Honours-studenter høstsemesteret 2023.

Søknadsfrist 22. mai.