Utveksling våren 2022

Er du interessert i kognisjon og litteratur, og har du lyst å studere i utlandet? LCE har samarbeidspartnere i en lang rekke land. Les mer om dine muligheter for utveksling våren 2022.

Scrabblebrikker på et bord som danner ordene "Travel the world". Foto.

Foto: Priscilla du Preez / Unsplash

LCE tilbyr en rekke kurs innen kognisjon og litteratur, men visste du at det også finnes gode muligheter for å fordype deg i lignende emner i utlandet? Hva med å ta et semester i Lisboa, Frankrike eller Belgia? Våre samarbeidspartnere tilbyr kurs innen litteraturteori, psykologi og kommunikasjon blant mye annet.

Universiteter tilgjengelige for utveksling våren 2022

LCE har gode kontakter på de opplistede universiteter, som kan hjelpe deg med orientering om kurstilbud. Ta gjerne kontakt hvis du lurer på noe.

Søknadsfrist våren 2022

Frist for å søke om utveksling er 15.september. Søknad sendes via Studentweb.

Har du spørsmål til søknadsprosessen, ta gjerne kontakt med våre utvekslingskonsulenter.

Utveksling og Covid-19

Det er fortsatt uvisst hvordan verden ser ut til våren. Det kan derfor være lurt å sjekke om de enkelte universiteter tar imot utvekslingsstudenter. Følg med på informasjonsmøter på ditt fakultet og oppsøk veiledning hvis du har spørsmål.

Publisert 3. sep. 2021 13:02 - Sist endret 28. juni 2023 11:23