English version of this page

Få gratis lunsj og nye venner!

Har du lyst til å treffe andre HF-studenter, og spise gratis lunsj på et av SiO-spiseriene? HFSU og Det humanistiske fakultet spanderer lunsj på studenter som vil bli kjent med andre studenter over en matbit.

Tre personer som snakker sammen over et bord

Foto: UiO.

Nå kan du melde deg på «Lunsjvenn på HF», og bli matchet med inntil tre andre medstudenter og spise lunsj på fakultetets regning.

Legg inn ditt studieprogram, dine fritidsinteresser og alder, og HFSU matcher deg med det antallet nye venner du ønsker. Så går dere sammen og får lunsj-gavekort til ett av SiO-spiseriene.

Ordningen varer fra 23. januar til 3. februar 2023.

NTNU i Trondheim har hatt en tilsvarende ordning siden 2019:

— Et slikt tilbud betyr mye for studiemiljøet. Vi kan være sosiale. Særlig under koronaen var det mange som ikke møtte medstudenter. Da var det fint å delta på «Lunsjvenn», sier NTNU-student Cathrine Libæk til Khrono.

Meld deg på i dag!

Har du spørsmål?

Ta kontakt med Studentutvalget ved det humanistiske fakultet (HFSU) på e-post: hfsu@hf.uio.no.

Av Ellen Evju Jahr
Publisert 10. jan. 2023 10:27 - Sist endret 7. mars 2023 08:19