English version of this page

Ny mulighet for gratis lunsj og nye venner!

HFSU og Det humanistiske fakultet gjentar suksessen med å spandere lunsj på studenter som vil bli kjent med andre studenter over en matbit.

Tre personer som snakker sammen over et bord

Foto: UiO.

Nå er det tid for en ny runde med tilbudet «Lunsjvenn på HF». Meld deg på og bli matchet med inntil tre andre medstudenter, og spis lunsj på fakultetets regning.

Legg inn ditt studieprogram, dine fritidsinteresser og alder, og HFSU matcher deg med det antallet nye venner du ønsker. Så går dere sammen og får lunsj-gavekort til ett av SiO-spiseriene.

Siste frist for å melde seg på er 11. oktober 2023.

NTNU i Trondheim har hatt en tilsvarende ordning som har vært populær:

— Et slikt tilbud betyr mye for studiemiljøet. Vi kan være sosiale. Særlig under koronaen var det mange som ikke møtte medstudenter. Da var det fint å delta på «Lunsjvenn», sa NTNU-student Cathrine Libæk til Khrono.

Meld deg på i dag!

Har du spørsmål?

Ta kontakt med Studentutvalget ved det humanistiske fakultet (HFSU) på e-post: hfsu@hf.uio.no.

Av Ellen Evju Jahr
Publisert 21. sep. 2023 14:14 - Sist endret 21. sep. 2023 14:14