Tidligere

Tid og sted: , Uglebo

Bli kjent med kandidatene mens du får en pizzabit.

Tid og sted: , Sem.rom. 1, P.A. Munchs hus

UC Berkeley er et av USAs beste universiteter. Her får du faglige utfordringer av toppforskere innenfor en rekke fagfelt.

Tid og sted: , Gyldendalhuset, Sehesteds gate 4

Lurer du på hvordan en bok blir til? Bli med bak kulissene hos et av Norges største forlag!

Tid og sted: , Zoom

Washington Semester Program gir deg en unik mulighet til å kombinere studier og arbeidspraksis i Washington DC. Møt American University på zoom den 7. september kl 17:00.

Tid og sted: , HF:Studio, Sophus Bugges hus

Bli med på en uformell lesesirkel hvor du kan diskutere og dele din opplevelse av boka med andre. Ingeborg Volan og Erlend Sørskaar fra De norske Bokklubbene leder seansen.

Tid og sted: , Niels kaffebar

Hør forfatter Zeshan Shakar snakke om «De kaller meg ulven» – årets bok i leseprosjektet «Hele HF leser». Du får et eksemplar av boka og noe å bite i.

Tid og sted: , P.A. Munch hus, seminarrom 1

Er du ny student ved UiO og vil vite mer om utvekslingsmulighetene dine? Start planleggingen av studier i utlandet nå, så er du klar til å reise om et semester eller to!

Tid og sted: , HF-plenene

Det humanistiske fakultet har gleden av å invitere nye masterstudenter til grilling på HF-plenene!

Tid og sted: , Idrettsplassen

Velkommen til HFs første mini festival!

Tid og sted: , Sem.rom. 7, P.A. Munchs hus

Tid og sted: , Scene HumSam, Georg Sverdrups hus

Vil du ta et semester i Aarhus, Wien eller London, eller dra på sommerskole i Berlin eller Paris?
Kom på frokost og få servert dine utvekslingsmuligheter fra folk som allerede har tråkket opp løypa!

Tid og sted: , Scene HumSam

DOXA is an online student-led magazine founded in 2017 that focuses on topics related to academia, but has also reported on the political persecution suffered by students in the country and the Russian invasion of Ukraine. DOXA is this year's winner of the Norwegian Student Peace Prize.

Tid og sted: , Foajeen i Sophus Bugges hus

Møt Røde Kors på stand for å snakke om dine jobbmuligheter – både som student og tiden etter.

Tid og sted: , Helga Engs hus

Fullfører du Lektorprogrammet eller PPU våren 2023? Vil du ha nyttige tips til søknadsprosessen og lære mer om hvilke muligheter som finnes for deg i skolen? Bli med på arrangementene Jobb i skolen og Jobbsøkerkurs.