Sluttspurtsamling for masterstudenter i siste semester // Home stretch meeting for MA-students in their final semester

Skal du levere inn masteren dette semesteret, og har mange ubesvarte spørsmål? Trenger du tips, råd, oppmuntring og motivasjon? Ta en pause fra skrivingen og kom på sluttspurtsamling! // Are you submitting your thesis this semester, and have unanswered questions? Do you need tips, advice, encouragement and motivation? Take a break from writing and join us at the Home stretch meeting!

Stresser du litt før masteren skal leveres inn?

Lurer du på hvor, og hvordan, masteren skal leveres inn?

Hva gjør man på den muntlige presentasjonen?

Når får man muntlig eksamen, og hva skjer på eksamen?

Disse spørsmålene, og flere, vil bli besvart dersom du kommer innom Møterom 410 (2. etg) mandag 29. april kl. 13:15.

Vi planlegger å være ferdig innen kl. 14:30, men vi er tilgjengelige litt etter dette dersom det skulle dukke opp flere spørsmål som dere ønsker å diskutere.

Vi bruker tiden til å snakke om:

• innleveringen; frister og prosedyrer (how to)
  • tips og triks: eksamen og muntlig presentasjon
  • søknad om femte semester

Send en e-post til studieinfo@media.uio.no dersom det er andre tema du ønsker at vi skal gå inn på.

Det er valgfritt å delta på dette møtet. Dersom du ikke kan delta finner du all informasjon om masteroppgaven (innlevering ++) her: https://www.hf.uio.no/imk/studier/masteroppgave/index.html

Håper vi sees,

Hilsen Joakim og Sofia

Are you a little stressed before the master's is to be handed in?

Are you wondering where, and how, the master's degree should be submitted?

How to prepare for the oral presentation?

When do you get an oral exam, and what happens during the exam?

These questions, and more, will be answered if you come to meeting room 410 (2nd floor) Monday 29 April at 13:15.

We plan to be finished by 14:30, but we are available after this should more questions arise that you would like to discuss.

We will use the time to talk about:

• the submission; deadlines and procedures (how to)
  • tips and tricks: exam and oral presentation
  • application for fifth semester

Send an e-mail to studieinfo@media.uio.no if there are other topics you would like us to cover.

Attendance at this meeting is voluntary. If you cannot participate, you will find all information about the master's thesis (submission ++) here: https://www.hf.uio.no/imk/english/studies/master-thesis/index.html

Hope to see you,

Joakim and Sofia