Senteret representert under Demokratidagene 2022

I forbindelse med Demokratidagene 2022 skal Eva Sarfi, førstelektor i Øst-Europa-studier, delta i seminaret "Farvel, demokrati! Hallo, kriser og kaos?" om demokrati under press i Øst-Europa og Asia.

Firedelt bilde. Øverst til venstre: Middelaldrende mann med lite hår og briller smiler. Øverst til høyre: Middelaldrende kvinne med brunt hår. Nederst til venstre: Middelaldrende mann med lite hår og briller. Nederst til høyre: middealdrende kvinne med blondt, krøllete hår. Foto

Alle bilder: UiO

Humanistisk fakultet ved UiO arrangerer i samarbeid med Deichman Demokratidagene 2022 i slutten av mars. Frode Helland, dekan ved HF, sier dette om arrangementet:

– Dette vil bli det største formidlingsinitiativet vi har gjennomført. Samarbeidet med Deichman gir oss et godt utgangspunkt for å lage noe som blir veldig bra, og som når ut til mange.

Publisert 18. feb. 2022 10:12 - Sist endret 16. apr. 2024 10:46