PRESSET

PRESSET. er et medierettet nettmagasin drevet av studenter ved Institutt for medier og kommunikasjon på Universitet i Oslo.

Alt startet med en ide, en god vennegjeng, et ønske om å skape noe - og etter flere måneder med arbeid og planlegging så PRESSET. dagens lys.

Vi har som mål og skape gode, sannferdige journalistiske saker og produksjoner med fokus på nyheter, kultur, film & tv og andre områder innenfor medier. PRESSET. ble skapt etter et ønske om å gjøre noe annerledes enn alle andre og det å skape noe eget.

PRESSET. følger ‘Vær Varsom Plakaten’ og ‘Redaktørplakaten’ som retningslinjer for god og oppriktig journalistikk. Redaksjonen består av flere studenter på ulike nivåer, med en brennende interesser for medier og kommunikasjon, og ikke minst journalistikk.

Lyst til å bli en del av UiOs og Oslos hyggeligste redaksjon?

Eller har du en tekst du ønsker å få ut? Vi i redaksjonen søker alltid nye medlemmer, og tar gjerne i mot tekster for publisering! Ta kontakt på post@presset.no eller send oss en melding via nettsiden vår, Facebook, eller Instagram så svarer vi deg så fort som mulig!

Vi trenger din hjelp, så bli med!

Publisert 16. aug. 2019 15:31 - Sist endret 4. des. 2023 12:45