English version of this page

Tidligere

Tid og sted: , Foajeen i Sophus Bugges hus

Her kan du få svar på spørsmål om jobb og karriere – og hva du kan gjøre for å få jobben du ønsker deg!

Tid og sted: , Møterom 410, IMK, Forskningsparken

Skal du levere inn masteren dette semesteret, og har mange ubesvarte spørsmål? Trenger du tips, råd, oppmuntring og motivasjon? Ta en pause fra skrivingen og kom på sluttspurtsamling! // Are you submitting your thesis this semester, and have unanswered questions? Do you need tips, advice, encouragement and motivation? Take a break from writing and join us at the Home stretch meeting!

Tid og sted: , Auditorium 2, Georg Sverdrups hus

Bli klar til kommende jobbintervju med dette kurset

Tid og sted: , Seminarrom 3, Sophus Bugges hus

Get ready for an upcoming interview

Tid og sted: , Zoom

Aker Scholarship er et stipend for deg som ønsker å ta en mastergrad eller doktorgrad ved et av verdens ledende universiteter. Meld deg på digitalt informasjonsmøte!

Tid og sted: , Seminarrom U35, Henga Engs hus

ChatGPT eller tradisjonell søknadsskriving, hvordan går du frem?

Tid og sted: , Foajeen i Sophus Bugges hus

Tirsdag 9. april kan du møte Aker Scholarship ved Jobbklar-standen i Sophus Bugge!

Tid og sted: , Audotorium 4, Eilert Sundts hus

ChatGPT or traditional writing, what do you choose?

Tid og sted: , Undervisningsrom UE32, Niels Henrik Abels hus

Bli kjent med jobbsøkerprosessen fra A til Å

Tid og sted: , Undervisningsrom 1, Georg Sverdrups hus

Get to know the job seeker process from A to Z

Tid og sted: , Foajeen i Sophus Bugges hus

Tid og sted: , Deichman Bjørvika Deichmansalen (Underetasje)

Velkommen til lytteklubben Classic Album Sundays og Deichman Bjørvika der vi dykker ned i musikkhistorien med Prince.

Tid og sted: , Deichman Bjørvika Deichmansalen (Kino, underetasje)

Hvilken versjon av sannheten skal få plass i historiebøkene – israelernes eller palestinernes?

Tid og sted: , Seminarrom U36, Helga Engs hus

Bli klar til kommende jobbintervju med dette kurset

Tid og sted: , Deichman Bjørvika Deichmansalen (underetasje)

Milei, Erdogan, Marcos jr., Putin og Trump. Hvorfor stemmer folk frivillig på diktatoriske ledere? Hva slags samfunn sørger for deres grobunn og fremvekst?

Tid og sted: , Forskningsparken: 205 Seminarrom

Ferdig med bachelor våren 2024? Klar for en master ved IMK?

Tid og sted: , Domus Bibliotheca

Bli med på en episk duell og kåringen av den beste masterformidleren ved Det humanistiske fakultet!

Tid og sted: , Seminarrom 3, Sophus Bugges hus

ChatGPT eller tradisjonell søknadsskriving, hvordan går du frem?