English version of this page

Arrangementer

Tidligere

Tid og sted: , Irish College, Leuven / Zoom

Are children skilled enough for the digital world? The ySKILLS project is coming to a close and we are hosting our final dissemination conference in Leuven, Belgium on 30 November.

Tid og sted: , Berner-kjelleren, Litteraturhuset

Er du interessert i ny forskning på digitalt utenforskap blant barn og ungdom? Barn, unge og medier gruppen ved Institutt for medier og kommunikasjon inviterer til åpent seminar.

Tid og sted: , Niels Treschows Hus, 12. etasje

9. mai arrangerer vi seminar om nordiske perspektiver på barneoppdragelse. To av Nordens fremste forskere på barndom og barneinstitusjoner, Eva Gulløv og Hilde Danielsen, kommer til Universitetet i Oslo for å presentere sin seneste forskning.

Tid og sted: , Professorboligen, Oslo

Four international projects investigating the impacts of digital transformation for children and young people will meet in Oslo, Norway from Wednesday 4th to Friday 6th May, 2022.

Tid og sted: , SKRAM, Litteraturhuset

Seminar om digital kompetanse i regi av Digiskills og det nasjonale FoU-nettverket for barn og medier. Arrangementet er åpent med påmelding for forskere, praktikere og andre interesserte.

Tid og sted: , Zoom

The Children, youth and media group at IMK invites you to a webinar on ethical dilemmas arising in comparative and longitudinal research on Wednesday 9 June.

Tid og sted: , Zoom

Er du interessert i etiske dilemmaer som oppstår i forskning med barn og unge? Delta på webinar i forbindelse med de H2020 finansierte prosjektene CO:RE og ySKILLS i regi av Barn, unge og medier-gruppen ved Institutt for medier og kommunikasjon.

Tid og sted: , Zoom

The Children, youth and media group at IMK invites you to a webinar on Research Integrity on Tuesday 4 May.

Tid og sted: , Zoom

Tirsdag 4 mai arrangerer Barn, unge og medier-gruppen et webinar om forskningsintegritet.

Tid og sted: , Zoom

Er du interessert i ny forskning om digitalt foreldreskap? Delta på webinar i forbindelse med Safter Internet Day, i regi av Barn, unge og medier-gruppen ved Institutt for medier og kommunikasjon.

Tid og sted: , Zoom

On Thursday 12th November we will host a webinar (in Norwegian) where we will present research about harmful media effects for children and young people and discuss policy work in this field.

Tid og sted: , På Zoom

Webinar om medieskadelighet.