English version of this page

Reglement for bruk av rom

Ved benyttelse av rom samtykker du til følgende reglement. Reglene er absolutte, og brudd på en eller flere av disse vil kunne medføre permanent inndragelse av dine tilganger og/eller begrensede åpningstider for alle studenter.

Bildet kan inneholde: gjøre, rektangel, sirkel, merke.

1. Det er strengt forbudt å drikke alkohol eller bruke narkotika i rommene.
  2. Kun mat og drikke med lukkbare lokk (conteinere) er tillatt i rommene.

3. Kun registrerte studenter eller personer med særskilte avtaler med administrasjonen ved IMV kan bruke rommene.

4. Utstyr som befinner seg i hver enkelt rom skal aldri tas ut eller flyttes til annet rom. Dersom du trenger ekstra utstyr eller noe mangler, ta kontakt med administrasjonen.

5. All bruk av rom skal registreres/bookes i det nettbaserte systemet til instituttet (TP): https://tp.uio.no/rombestilling

6. Alltid forlat rommene i god stand.

1. Personlige eiendeler/instrumenter skal kun oppbevares på utvalgte rom (instrumentlager, skap etc.).

2. Alt av kabler, teknisk utstyr og felles musikalske instrumenter skal ryddes på plass og etterlates i god tilstand.

3. Pass på at vindu(er) og dører alltid er lukket, og at temperaturen på panelovnene ikke justeres.

4. Søppel (snus, matrester etc.) skal ikke legges igjen i rommene. Rom med søppel blir ikke vasket.

Skader på utstyr eller rom som følge av dårlig bruk eller brudd av reglementet vil medføre en umiddelbar og permanent inndragelse av tilganger.

Kontaktpunkter

4.etg øverom - overommene-4@imv.uio.no