Publisert 14. okt. 2022 11:38

Trine Syvertsen mottok Medieforskerlagets hederspris, mens Arnt Maasø og Jack Pocaluyko ble hedret for beste vitenskapelige artikkel og beste masteroppgave.

Publisert 13. okt. 2022 10:39

– Jeg gleder meg til å arbeide for at Institutt for medier og kommunikasjon skal være et spennende og inkluderende miljø hvor ansatte og studenter får rom til å utvikle seg og prøve ut nye ting, sier Rødje som overtar ved årsskiftet.

Publisert 19. aug. 2022 12:19

Denne høsten har HFs studenter fått utdelt en felles bok med tanke på å fremme leselyst og konsentrasjon. Boken heter «Hvis jeg faller» og er skrevet av Jan Grue.

Publisert 2. mai 2022 16:20
Det mener Karin Kukkonen, som leder forskningssatsingen Litteratur, kognisjon og emosjon, LCE. Dette er en av fakultetets fem faglig prioriterte satsinger, og er et bredt tverrfaglig samarbeid som inkluderer litteraturforskere, psykologer og lingvister.
Publisert 17. mars 2022 10:30

Å styrke kunnskapen om hvordan demokratier bygges, vedlikeholdes og forvitrer synes viktigere enn på lenge. De neste to ukene inviterer HF til Demokratidagene på Oslos bibliotekscener.